preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Adžamovci

Login
>>VIRTUALNA KNJIŽNICA

>>Dvije,tri o...

Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Na rodnome otoku polazio je pučku školu, u Splitu klasičnu gimnaziju s koje je prešao na sedmogodišnju realku, te maturirao 1894 godine. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu (Austrija) i jedan semestar u Zagrebu, a diplomirao 1902 godine. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Dvije je godine u Zagrebu, a potom upravitelj dječjeg doma u Crikvenici, 1926. na Sušaku, ponovo u Crikvenici, a od 1931. opet u Zagrebu do umirovljenja 1933. Krajem 1942. odlazi s Ivanom Goranom Kovačićem u partizane. Obavljao je više političkih dužnosti u vrijeme i poslije rata (predsjednik ZAVNOH-a, predsjednik Sabora). Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949. Važnije su mu knjige:

Slavenske legende (Zadar, 1900.)Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.)Veli Jože (Ljubljana, 1908.)Lirika (Zagreb, 1910.)Istarske priče (Zagreb, 1913.)Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.)Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.)Stoimena (Zagreb, 1916.)Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.)Istarski gradovi (Zagreb, 1930.)Šarko (Zagreb, 1930.)Pastir Loda (Zagreb, 1939.)Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.)Putopisi (Zagreb, 1942.)  

>>e-Škole

KORISNO

Školsko zvono

Raspored zvona :

     Ujutro
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6. 12.20 - 13.05

7. 13.10 - 13.55

 

  Poslijepodne
1. 13.15 - 14.00
2. 14.05 - 14.50
3. 15.00 - 15.45
4. 15.50 - 16.35

5. 16.40  - 17.25

6. 17.30  - 18.15

>>Korisno

Praznici učenika u 2021. godini

>>Voćnjak

>>CARNet
>> V.N. Nagrada

'Nagradu Vladimir Nazor' dodjeljuje Republika Hrvatska za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.

Nagrada se dodjeljuje kao godišnja nagrada i kao nagrada za životno djelo.

Godišnja nagrada dodjeljuje se umjetnicima za najbolja umjetnička ostvarenja koja su bila objavljena, izložena, prikazana ili izvedena tijekom protekle godine, kao i grupi umjetnika za kolektivna umjetnička ostvarenja.

Nagrada za životno djelo dodjeljuje se istaknutim umjetnicima koji su svojim stvaralaštvom obilježili vrijeme u kojem su djelovali i čiji je stvaralački put zaokružen, a djela i ostvarenja ostaju trajno dobro Republike Hrvatske.

Nagradu dodjeljuje Odbor 'Nagrade Vladimir Nazor' na prijedlog komisija koje osniva za pojedina područja umjetnosti. Predsjednika i članove Odbora, na prijedlog ministra kulture, imenuje Hrvatski sabor iz redova umjetnika, kulturnih i javnih djelatnika. 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2016.

Ukupno: 329577
Ovaj mjesec: 97
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan osoba s invaliditetom
Autor: Karolina Klarić Crljenković, 3. 12. 2020.

Naša Novinarska skupina online radionicom obilježila je Međunarodni dan osoba s invaliditetom. Kada su došli u školu, predali su svoje radove kako biste ih i vi mogli pogledati.

Kliknite "Opširnije" kako biste pročitali naše radove i vidjeli naše prigodne crteže.


Međunarodni dan osoba s invaliditetom

Svake godine 3.prosinca obilježavamo međunarodni dan osoba s invaliditetom. Ujedinjeni narodi su 3. prosinca proglasili Međunarodnim danom osoba s invaliditetom, a Komisija za ljudska prava je, u rezoluciji od 5. ožujka 1993. godine, pozvala zemlje članice da ističu obilježavanje tog datuma kako bi se postigla jednakost u ljudskih prava i sudjelovanju osoba s invaliditetom u društvu. 

Svake godine se obilježava drugom temom ,a ove godine je u fokusu „Osnaživanje osoba s invaliditetom i osiguranje inkluzivnosti i jednakosti“ 

Cilj obilježavanje ovoga dana je promoviranje prava i dobrobiti osoba sa invaliditetom u svim društvenim, gospodarskim i političkim aspektima života.

Prema Konvenciji Ujedinjenih naroda o pravima osoba s invaliditetom, osobe s invaliditetom uključuju osobe koje imaju dugotrajna tjelesna, mentalna, intelektualna ili osjetilna oštećenja koja u međudjelovanju s različitim preprekama mogu sprječavati njihovo puno i učinkovito sudjelovanje u društvu na jednakoj osnovi s ostalima. 

Dana 8. kolovoza 1956. godine u rudniku ugljena Bois du Casier u Belgiji planuo je požar na dubini od 975 metara u kojem su stradala 262 rudara. Razlozi nesreće bili su zastarjela oprema i slaba osposobljenost za rad osoblja, nakon čega su uvedeni postroženi sigurnosni propisi. Ta se nesreća pamti kao rudarska nesreća s najvećim brojem ljudskih žrtava u nekom rudniku ugljena. 

U spomen na taj događaj određeno je i obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom. Do 1992. godine taj se Dan obilježavao 21. ožujka, a za cilj je imao postizanje boljeg razumijevanja problema invaliditeta u široj društvenoj zajednici te ostvarenja svih prava koje osobe s invaliditetom imaju, kao i njihove potpune uključenosti u društvo u kojem žive. Sve dok Ujedinjeno Kraljevstvo nije proglasilo 3.prosinca. 

Gradeći na desetljećima UN-ovog rada u području invaliditeta, Konvencija o pravima osoba s invaliditetom koja je usvojena 2006. godine, unaprijedila je prava i dobrobit osoba s invaliditetom kroz provedbu Programa održivog razvoja do 2030. godine. Svake se godine na taj dan obilježava nova tema, a ovogodišnja tema je: Izgraditi bolje: prema svijetu s uključivosti invaliditeta, pristupačnom i održivom svijetu nakon Covida-19.

Načelo „Ne izostavi nikoga“, kojeg promovira Program održivog razvoja do 2030., je plan djelovanja međunarodne zajednice prema mirnom i lagodnom svijetu. Tu se dostojanstvo pojedine osobe i jednakost svih primjenjuje kao temeljni princip kroz tri stupa djelovanja Ujedinjenih naroda - razvoj, ljudska prava i mir i sigurnost. Tu je ključno osigurati potpuno i ravnopravno sudjelovanje osoba s invaliditetom u svim sferama društva.

D.M. i E.K.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
 

OŠ „Vladimir Nazor“Adžamovci

KLASA:119-01/20-01-01

URBROJ:2178/22-02/20-01

Adžamovci, 20. ožujka 2020. godine

Na temelju članka 7. stavka 2. Zakona o radu  („Narodne novine“, broj 93/14.,127/17.,98/19.)  točke III Odluke o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostave nastave na daljinu („ Narodne novine“ broj 29/20. i 32/20.) i članka 72. Statuta Osnovne škole „Vladimir Nazor“ Adžamovci, ravnateljica OŠ“ Vladimir Nazor“ Adžamovci donosi:

                                                                        ODLUKA

                                                   o obavljanju rada kod kuće radnika

                                                                               I.

Zbog sprječavanja COVID-19 bolesti na radnom mjestu, poslodavac je donio Odluku da će u razdoblju od 20. ožujka 2020. godine pa do opoziva ove Odluke učitelji i stručni suradnici raditi kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima. Rad učitelja i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena.

Obveze učitelja i stručnih suradnika su:

- osigurati kontakte i način komunikacije (virtualne učionice, telefonski ili putem e-maila ) svaki radni dan biti dostupan određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici

-obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena

-obvezno pripremati sadržaje za izvođenje nastave, održavati komunikaciju s učenicima, roditeljima, školom , Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davati povratne informacije učenicima i roditeljima

- sudjelovati u drugim aktivnostima prema uputi ravnateljice i MZO-a.

                                                                              II.

Administrativno osoblje također će obavljati rad kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena. Tehničko osoblje obavljati će dežurstva i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena.

                                                                              III.

Iznimno od točke I. i II. ove odluke rad u školi odvija se samo kada je to nužno radi kontinuiranog izvođenja nastave na daljinu i prihvata djece koja pohađaju razrednu nastavu ako oba zaposlena roditelja nemaju drugu mogućnost zbrinjavanja djece odnosno kada je to potrebno radi obavljanja ostalih nužnih poslova. Ostali nužni poslovi su poslovi održavanja i kontrole centralnog grijanja u Školi, poslovi čišćenja škole koji su nužni radi provođenja mjera zaštite sprječavanja širenja zaraze te poslovi koji su ažurni radi ostvarivanja prava učenika, roditelja i radnika Škole. Poslovi iz stavka 2. ove točke provode se samo s nužnim osobljem vodeći računa o kriterijima rizičnosti ( zdravstveno stanje, blizina i način dolaska na posao, obveze radnika o brizi za starije i nemoćne osobe).

                                                                      

                                                                          IV.

Ravnatelj je odgovorna osoba za provođenje mjera zaštite sprječavanja širenja zaraze kao i za provođenje poslova iz ove Odluke.

                                                                           V.

Radnici potpisuju izjavu da imaju uvjete za rad kod kuće u skladu s Uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA:602-01/20-01/00178, URBROJ:533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine. Izjava je sastavni dio ove Odluke.

                                                                           VI.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva. Ova Odluka objavljuje se na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole i dostavlja se svim radnicima Škole.

 

                                                                                                           Ravnateljica škole:

                                                                                                           _________________

                                                                                                          Marija Petričević, prof.

                                         

 

Static HTML
Static HTML
Javni poziv vanjskim pružateljima usluga čišćenja

 

REPUBLIKA HRVATSKA 

ŽUPANIJA BRODSKO-POSAVSKA 

OSNOVNA ŠKOLA „VLADIMIR NAZOR“ 

ADŽAMOVCI, STJEPANA RADIĆA 3

 

KLASA: 602-02/19-01-118

URBROJ:2178/22-02-19-01 

Adžamovci,  11.12.2019.

 

Temeljem točke 4. Odluke o zabrani novog zapošljavanja službenika i namještenika u javnim službama ( Narodne novine br.70/2016.,50/17. ) Osnovna škola „Vladimir Nazor“,Adžamovci upućuje

 

JAVNI  POZIV

VANJSKIM PRUŽATELJIMA USLUGA ČIŠĆENJA

 

PREDMET: Javni poziv za obavljanje poslova čišćenja školsko sportske dvorane  

Pozivamo zainteresirane vanjske pružatelje usluga čišćenja da  nam dostave  informativnu

ponudu za pružanje usluge čišćenja prostora Školsko sportske dvorane u Adžamovcima, Stjepana Radića 3. 

 

Ponuda treba sadržavati cijenu rada radnika/ce  za 40  i 20 sati tjednog radnog vremena. 

 

Za čišćenje  prostora potrebne su dvije osobe jedna osoba koje će obavljati poslove u vremenu od  14,00 

do 22,00 sata i jedna od 6,00 do 10,00 sati. 

 

Opis usluge  čišćenja unutarnjih i vanjskih prostora Školsko sportske dvorane:  

Prizemlje površine od 978,62 m2 ,obuhvaća dvodijelnu sportsku dvoranu sa: 

ulaznim  predprostorom, kotlovnicom, 2 spremišta sprava,4 svlačionice, 2 praonice,  kabinet učitelja,

sanitarni čvor -muški, ženski, WC za invalide, hodnik.

Na katu su tribine s gledalištem  254,43 m2   predvorje, stubište,sanitarni čvor muški - ženski.

 

Pored gore navedenoga  potrebno je čistiti prilaze i ulaze u dvoranu, vrata, prozorska i ostala stakla,

te prema potrebi  obavljati poslove dežurstva i  druge poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada 

škole.  

 Rok za dostavu ponuda je pet (5 ) dana od dana objave poziva

 Javni poziv je objavljen 11.12.2019. na mrežnoj stranici škole.

 Ponudu dostaviti na e-mail adresu: ured@os-vnazor-adzamovci.skole.hr

 

                                                                                                    ​                                     Ravnateljica: Marija Petričević, prof.          

 

Priloženi dokumenti:
Javni poziv.pdf

preskoči na navigaciju