100. dan škole u Područnoj školi Laze
I ove smo godine obilježili 100. dan škole u sklopu eTwinning projekta 100.dan škole udruge Zvono 2025.
Projektne aktivnosti proveli smo kroz tri nastavna sata: tjelesnu i zdravstvenu kulturu, sat razrednika i likovnu kulturu.
Učenici 1., 2. i 3.razreda su izrezali sto srca od papira i složili ih u obliku znamenke 100. Bojali su bojanku s rješenjem 100, crtali su kuću u kojoj žive za 100 godina. Neki su nacrtali kuće budućnosti, a neki misle da na mjestu gdje je njihova kuća danas za 100 godina neće biti nikakva kuća. Ukupno smo odradili 10 vježbi po 10 ponavljanja što je ukupno 100 vježbi. Sve što smo odradili predstavili smo putem videokonferencije učenicima iz Bodovaljaca, Drežnika i Adžamovaca.
Kroz mnogo aktivnosti ,uz izradu krune i podjelu diploma proveli smo 100. dan škole u veselju i želji da nam je svaki dan u školi baš ovakav.
Učiteljica Jelena Bradašić i učenici 1., 2. i 3. razreda






100. dan škole u 4. b razredu
I ove školske godine učenici 4. b razreda sudjelovali su u eTwinning projektu 100. dan škole 2025. Udruge Zvono.
Bio je to zanimljiv školski dan. Započeli smo ga plesom. Pisali smo 100 imenica, glagola i pridjeva te pomoću njih pisali neobične priče. Odigrali smo memory o riječima koje u sebi sadrže riječ STO. Riješili smo 100 matematičkih zadataka. Nismo zaboravili ni tjelesnu aktivnost te smo odradili 100 vježbi. Crtali smo i slikali slike pomoću 100 pokreta bojama. Na kraju smo se počastili slatkišima. Nakon nekoliko dana sudjelovali smo u video konferenciji sa učenicima naših područnih škola Bodovalci, Laze i Drežnikte smo razmijenili iskustva o 100. danu škole. Svi smo se složili da je to bio uistinu odličan i zabavan dan.
učiteljica Tonka Došlić i učenici 4. b razreda

Proslava 100. dana škole u Područnoj školi Bodovaljci
100. dan škole obilježili smo u sklopu eTwinning projekta pod nazivom 100.dan škole udruge Zvono 2025.
Učenici 1. i 2. razreda i njihova učiteljica Marina Milković započeli su dan pjesmom i izradom krune te su proveli razne aktivnosti u sklopu eTwinning projekta.
Najzabavnije i najizazovnije bilo je izraditi veliku piramidu od 100 slamki. Uz to su rješavali 100 matematičkih zadataka, izradili 100 srca od glinamola, od 100 kockica oblikovali brojku 100, rješavali labirint. Na satu likovne kulture izradili su svoj autoportret od kolaž papira, a na satu TZK odradili 10 x 10 različitih vježbi.
Učenici 3. razreda i učiteljica Anita Rostohar aktivnosti 100. dana škole proveli su kroz sadržaje hrvatskog jezika,matematike, sata razrednika,likovne kulture te tjelesne i zdravstvene kulture.
Nakon izrade zanimljivih naočala od broja 100 istraživali smo kako se živjelo prije sto godina, 1925. godine. Te smo izradili plakat. Saznali smo da u našem selu postoji spomenik star sto godina kojeg su mještani sela Bodovaljci podigli u spomen 1000. obljetnice krunidbe kralja Tomislava,a nalazi se preko puta naše područne škole.
Riješili smo sto zadataka s množenjem, odradili sto vježbi, napisali priču od sto riječi.
Na likovnom smo izradili srca od sto komadića papira kojima smo darivali jedni druge za Valentinovo.
Dan je bio prezanimljiv i veselimo se 100. danu škole dogodine.
Kako bismo predstavili naše aktivnosti, održali smo videopoziv s učenicima i učiteljicama iz naše škole koje su također sudjelovale u ovom projektu.
Učiteljice Anita Rostohar i Marina Milković














100.dan škole u Područnoj školi Drežnik
Učenici 1., 2. i 3. razreda PŠ Drežnik su obilježili 100. dan škole u sklopu eTwinning projekta 100. dan škole udruge Zvono 2025.
Dan je bio prepun zanimljivih aktivnosti koje smo proveli kroz nastavne sate hrvatskog jezika, matematike, likovne kulture, tjelesne i zdravstvene kulture te INA kreativna skupina.
Učenici su dan započeli izradom krune koje smo tijekom cijelog dana nosili na glavama. Nakon toga igrali smo igru Država, grad, selo u kojoj smo morali smisliti 10 pojmova na 10 različitih slova i tako smo ispisali 100 riječi. Podijelili smo se u parove i bacanjem kockice natjecali se tko će prije doći do broja 100. Učiteljica je izrezala 100 srceta u koja su učenici upisivali po 10 imenica, glagola, pridjeva, naziva voda, uzvisina, riječi na č, ć, č i ć , ije i je. Na satu TZK smo odradili 100 vježbi (10 vježbi po 10 ponavljanja) te mjerili koliko puta možemo baciti loptu u vis i u zid u 100 sekundi. Bojali smo matematičke bojanke zbrajanja i oduzimanja te množenja i dijeljenja. Na kraju nastavnog dana slikali smo prefine šarene torte na kojima su bile svjećice s brojem 100 te smo svi dobili zaslužene diplome.
Održali smo i videokonferenciju s učenicima i učiteljicama iz Laza, Bodovaljaca i Adžamovaca koje su također sudjelovale u ovom projektu. Jedni drugima smo predstavili odrađene projektne aktivnosti.
Uživali smo u ovako opuštenom danu prepunom različitih i zanimljivih aktivnosti. Sigurno ćemo ga obilježiti i sljedeće godine. Nadamo se da će biti još koji ovakav dan do kraja nastavne godine.
Učiteljica Monika Vlaović i učenici 1., 2. i 3. razreda






