preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Adžamovci

Login
Pristupna točka

>>VIRTUALNA KNJIŽNICA

>>Tražilica
>>Dvije,tri o...

Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Na rodnome otoku polazio je pučku školu, u Splitu klasičnu gimnaziju s koje je prešao na sedmogodišnju realku, te maturirao 1894 godine. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu (Austrija) i jedan semestar u Zagrebu, a diplomirao 1902 godine. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Dvije je godine u Zagrebu, a potom upravitelj dječjeg doma u Crikvenici, 1926. na Sušaku, ponovo u Crikvenici, a od 1931. opet u Zagrebu do umirovljenja 1933. Krajem 1942. odlazi s Ivanom Goranom Kovačićem u partizane. Obavljao je više političkih dužnosti u vrijeme i poslije rata (predsjednik ZAVNOH-a, predsjednik Sabora). Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949. Važnije su mu knjige:

Slavenske legende (Zadar, 1900.)Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.)Veli Jože (Ljubljana, 1908.)Lirika (Zagreb, 1910.)Istarske priče (Zagreb, 1913.)Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.)Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.)Stoimena (Zagreb, 1916.)Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.)Istarski gradovi (Zagreb, 1930.)Šarko (Zagreb, 1930.)Pastir Loda (Zagreb, 1939.)Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.)Putopisi (Zagreb, 1942.)  

>>e-Škole

KORISNO

Školsko zvono

Raspored zvona :

     Ujutro
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.50 - 11.35
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30 - 13.15

7. 13.20 - 14.05

 

  Poslijepodne
1. 12.30 - 13:15
2. 13.20 - 14.05
3. 14.20 - 15.05
4. 15.10 - 15.55

5. 16.00  - 16.45

6. 16.50  - 17.30

>>Korisno

PROSJEK OCJENA

>>Voćnjak

>> V.N. Nagrada

'Nagradu Vladimir Nazor' dodjeljuje Republika Hrvatska za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.

Nagrada se dodjeljuje kao godišnja nagrada i kao nagrada za životno djelo.

Godišnja nagrada dodjeljuje se umjetnicima za najbolja umjetnička ostvarenja koja su bila objavljena, izložena, prikazana ili izvedena tijekom protekle godine, kao i grupi umjetnika za kolektivna umjetnička ostvarenja.

Nagrada za životno djelo dodjeljuje se istaknutim umjetnicima koji su svojim stvaralaštvom obilježili vrijeme u kojem su djelovali i čiji je stvaralački put zaokružen, a djela i ostvarenja ostaju trajno dobro Republike Hrvatske.

Nagradu dodjeljuje Odbor 'Nagrade Vladimir Nazor' na prijedlog komisija koje osniva za pojedina područja umjetnosti. Predsjednika i članove Odbora, na prijedlog ministra kulture, imenuje Hrvatski sabor iz redova umjetnika, kulturnih i javnih djelatnika. 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2016.

Ukupno: 388455
Ovaj mjesec: 1699
 

Virtualna zajednica

 

Internet danas koristiš kao društveni mediji, tj. na internetu se ponašaš kao i u stvarnom svijetu: družiš se razgovaraš s prijateljima, sljediš trendove, natječeš za društveni status. Na internetu se može uključiti u razne virtualne zajednice. Najbolji su primjer one zajednice u kojima možeš s drugima ostvariti neku suradnju na projektima, u učenju, razmjeni ideja i znanja.

Pojam virtualne zajednice (virtual commpany) osmislio je Gene Youngblood sredinom 1980-ih godina, a Haward Rheingold u istoimenoj knjizi objavljenoj 1993. definira virtualne zajednice kao socijalna  okupljanja koja izrastaju iz Mreže u kojima određen broj ljudi sudjeluje u javnim diskusnijama dovoljno dugo i s osjećajima da formiraju mrežu osobnih odnosa u virtualnom prostoru.

 

 

 

 

https://prezi.com/flsam5mm9mqf/virtualne-zajednice/

https://elektronickeknjige.com/knjiga/polsek-darko/radanje-nacije/netizeni-i-sociologija-virtualnih-zajednica/
Saznaj više
http://www.poslovni.hr/forum/tema/virtualna-zajednica-2977?page=856                             karlo konjevic
 
 

VIRTUALNE ZAJEDNICE     

Virtualna zajednicae-zajednica ili online zajednica je grupa ljudi koji prvenstveno međusobno djeluju putem komunikacijskih posrednika poput novinskih brošura, telefonaelektroničke pošteinternetske društvene mrežne službe (društveni networking) ili istovremenih poruka radije nego licem u lice, za društvene, stručne, obrazovne ili druge svrhe.  

Slikovni rezultat za virtualne zajednice

 

Naučne putanje- online sudjelovanje zajednice (Laura Markovic)

 

Vanjska (posjetitelj)- Promatra zajednicu i gleda sadržaje. Ne dodaje sadržaju zajednice ili raspravama. Korisnik povremeno odlazi na Youtube.com pogledati video na koji ga je netko uputio.

Ulazna (novak)- Počinje se uključivati u zajednicu. Počinje davati sadržaj. Probno počinje interakciju u par rasprava. Korisnik komentira video drugih korisnika. Potencijalno postavlja svoj video.

Unutarnja (redovan)- Konzistentno dodaje rasprave i sadržaj zajednici. Međusobno djeluje s drugim korisnicima. Redovno postavlja videa. Ili pronađena videa ili svoja napravljena. Usklađen je trud komentiranja i ocjenjivanja videa drugih korisnika.

Granična (vođa)- Prepoznat kao sudionik veteran. Povezuje se s redovnim da napravi ideje viših koncepata. Zajednica drži do njegovog mišljenja i uzima ga u obzir. Korisnik je prepoznat kao doprinositelj gledanju. Korisnik neće razmatrati o gledanju videa drugog korisnika bez komentiranja istog.

Izlazna (starješina)- Napušta zajednicu zbog raznih razloga: promjena interesa, zajednica napreduje u smjeru s kojim se korisnik ne slaže, nedostatak vremena. Korisnik dobije novi posao koji uzima previše vremena da bi se održavala stalna prisutnost u zajednici.

 

 

 


  • Još su poznate i kao društvene mreže.
  • Okupljaju ljude širom svijeta sa istim ili sličnim interesnim područjima.
  • Komunikacija može biti govorna, tekstualna, putem video zapisa i slično.
  • Društvene mreže uređuju svi korisnici i komunikacija je svesmjerna


Facebook

 

Internetska društvena mreža koju je 2004. godine osnovao Mark Zuckerberg,  bivši student Harvarda. U svojim početcima Facebook je bio namijenjen samo studentima sveučilišta na Harvardu koji su tim putem mogli međusobno komunicirati i razmjenjivati informacije. Kasnije, mnoga druga sveučilišta, srednje škole i velike kompanije diljem svijeta priključile su se mreži. Danas ova web stranica ima oko 2 milijarde aktivnih korisnika. Facebook je ujedno najpopularnije mjesto za objavljivanja  fotografija, s više od 14 milijuna novih dodanih fotografija dnevno.


YouTube

 

 Popularna mrežna usluga za razmjenu videozapisa na kojoj korisnici mogu postavljati, pregledavati i ocjenjivati videozapise. Za postavljanje sadržaja potrebna je registracija, dok za pregledavanje nije, osim sadržaja koji nije primjeren za osobe mlađe od 18 godina. Prema pravilima korištenja, korisnici mogu postavljati vlastite originalne uratke i uratke za koje imaju dopuštenje vlasnika autorskih prava, a zabranjeno je postavljanje pornografskog sadržaja, nasilja, sadržaja koji podržava kriminalne radnje, sadržaja s ciljem sramoćenja, klevete i reklama. YouTube zadržava pravo na korištenje, preinaku i brisanje postavljenoga materijala.

YouTube su osnovala tri bivša zaposlenika tvrtke PayPalChad HurleySteve Chen i Jawed Karim u veljači 2005. godine. Google je kupio tvrtku u studenom 2006. za 1,65 milijardi dolara; YouTube je sad jedna od podružnica Googlea.

Na YouTube prijavljeni korisnici mogu staviti, pogledati, ocijeniti, dijeliti, dodati favoritima, obavjestiti i komentirati na svim videozapisima, i dodavati im na popularnosti. Ponuđeno je da korisniku bude klijentu prilagođeno ono što pretražuju i korporativne videozapiseKorisniku prilagođeno uključuje razne video klipoveTV emisijeglazbene spotovekratke filmove i dokumentarce, videozapise sa zvukom, filmske trajlerelive streamovevideo blog, kratke originalne videa, i edukacijske videozapise.

 


 

Twitter

 

Twitter je internetska društvena mreža  namijenjena je za slanje (i čitanje) kratkih poruka i novosti koje su prema imenu mreže nazvane tweet-ovima. SMS poruke na mobilnim telefonima ograničene su na 280 znakova, a tweetovi su zasnovani na tekstu poruka od najviše 280 znakova. Twitter koriste mnoge poznate ličnosti i tvrtke koje ga koriste za promoviranje svojih proizvoda. Twitter  je mrežna vijest i usluga društvenog umrežavanja u kojoj korisnici postavljaju i komuniciraju s porukama, poznatim kao "tweets". Te su poruke izvorno ograničene na 140 znakova, no 7. studenog 2017. granica je udvostručena do 280 znakova za sve jezike osim japanskog, korejskog i kineskog. Twitter je u ožujku 2006. godine stvorio Jack Dorsey, Noah Glass, Biz Stone i Evan Williams i pokrenuta u srpnju te godine. Usluga je brzo stekla popularnost širom svijeta. Tijekom 2012. više od 100 milijuna korisnika zabilježilo je 340 milijuna tweeta dnevno, a usluga je obrađivala prosječno 1,6 milijardi upita za pretraživanje dnevno. 

 


Myspace

 

Višejezična društvena web stranica, namijenjena umrežavanju. Financiranje stranice omogućuju oglasi. Na toj web stranici, svatko može lako objaviti svoj osobni profil, slike, video-snimke, pisati na blogu, dodati svoj opis itd. Stranica je postala internetski fenomen, svaki dan posjeti je oko 230.000 korisnika, po čemu je u vrhu socijalnih web 2.0 stranica. Posebno je popularna među glazbenicima, koji je koriste za besplatno predstavljanje svojih pjesama široj javnosti.

Sjedište je na Beverly Hillsu u KalifornijiSAD, gdje dijeli uredsku zgradu sa svojim vlasnikom - tvrtkom Fox Interactive Media; čiji je pak vlasnik News Corporation, sa sjedištem u New Yorku.

Tvrtka ima 300 zaposlenika te ne objavljuje prihode i profit odvojeno od News Corporationa. 100-milijunti korisnički račun nastao je 6. kolovoza 2006. u Nizozemskoj.

 


Edmodo           

 

Edmodo mreža omogućuje nastavnicima da razmjenjuju sadržaje, distribuiraju kvizove, zadatke i upravljaju komunikacijom sa studentima, kolegama i roditeljima. Edmodo su 2008. godine osnovali Nic Borg, Jeff O'Hara i Crystal Hutter.  Podržan je indeksom Ventures , Benchmark , Greylock partnerima , učenjem kapitala, novim poslovnim suradnicima , Union Square Ventures , Glynn Capital Managementom , Tenaya Capital, SingTel Innov8 i KDDI.  Od srpnja 2017. Edmodo je tvrdio da ima više od 78 milijuna korisnika širom svijeta. [6] Oko polovice tih korisnika bilo je u SAD-u, a ostatak u 180 zemalja širom svijeta.

 

 

Priloženi dokumenti:
pitanja (1).docx
6 Pitanja.docx

preskoči na navigaciju