Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Na rodnome otoku polazio je pučku školu, u Splitu klasičnu gimnaziju s koje je prešao na sedmogodišnju realku, te maturirao 1894 godine. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu (Austrija) i jedan semestar u Zagrebu, a diplomirao 1902 godine. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Dvije je godine u Zagrebu, a potom upravitelj dječjeg doma u Crikvenici, 1926. na Sušaku, ponovo u Crikvenici, a od 1931. opet u Zagrebu do umirovljenja 1933. Krajem 1942. odlazi s Ivanom Goranom Kovačićem u partizane. Obavljao je više političkih dužnosti u vrijeme i poslije rata (predsjednik ZAVNOH-a, predsjednik Sabora). Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949. Važnije su mu knjige:
Slavenske legende (Zadar, 1900.), Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.), Veli Jože (Ljubljana, 1908.), Lirika (Zagreb, 1910.), Istarske priče (Zagreb, 1913.), Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.), Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.), Stoimena (Zagreb, 1916.), Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.), Istarski gradovi (Zagreb, 1930.), Šarko (Zagreb, 1930.), Pastir Loda (Zagreb, 1939.), Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.), Putopisi (Zagreb, 1942.)
Školsko zvono
Raspored zvona :
Ujutro
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.50 - 11.35
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30 - 13.15
7. 13.20 - 14.05
Poslijepodne
1. 12.30 - 13:15
2. 13.20 - 14.05
3. 14.20 - 15.05
4. 15.10 - 15.55
5. 16.00 - 16.45
6. 16.50 - 17.30
'Nagradu Vladimir Nazor' dodjeljuje Republika Hrvatska za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.
Nagrada se dodjeljuje kao godišnja nagrada i kao nagrada za životno djelo.
Godišnja nagrada dodjeljuje se umjetnicima za najbolja umjetnička ostvarenja koja su bila objavljena, izložena, prikazana ili izvedena tijekom protekle godine, kao i grupi umjetnika za kolektivna umjetnička ostvarenja.
Nagrada za životno djelo dodjeljuje se istaknutim umjetnicima koji su svojim stvaralaštvom obilježili vrijeme u kojem su djelovali i čiji je stvaralački put zaokružen, a djela i ostvarenja ostaju trajno dobro Republike Hrvatske.
Nagradu dodjeljuje Odbor 'Nagrade Vladimir Nazor' na prijedlog komisija koje osniva za pojedina područja umjetnosti. Predsjednika i članove Odbora, na prijedlog ministra kulture, imenuje Hrvatski sabor iz redova umjetnika, kulturnih i javnih djelatnika.
Prema Godišnjem planu i programu za školsku godinu 2021./2022. OŠ "Vladimir Nazor" Adžamovci i Školskom kurikulumu za školsku godinu 2021./2022. Osnovne škole "Vladimir Nazor" Adžamovci, 9.5.2022. je realizirana Evakuacijska vježba u Osnovnoj školi "Vladimir Nazor" Adžamovci.
Evakuacijska vježba
Učenici i zaposlenici OŠ „Vladimir Nazor“ Adžamovci 9.5.2022. su odradili Evakuacijsku vježbu u slučaju požara 🚒. U 13,11 učenici i djelatnici škole su čuli vatrogasnu sirenu 🔊, a odmah nakon toga se oglasila i uzbuna u školi. Svi su napustili školu i otišli na igralište na kojem su već bili članovi DVD-a Rešetari s dva vatrogasna vozila i gasili požar . Učenici su imali priliku vidjeti što znači nekontrolirana vatra i kako ju ugasiti. Probali su i sami držati crijevo za gašenje požara, sjedili su u vatrogasnom vozilu, pregledali su njegove dijelove i porazgovarali s vatrogascima 👨🚒👩🚒 o njihovom poslu, specifičnostima i iznenađenjima s kojima se susreću u obavljanju zadataka. I učenici u područnim školama u Drežniku, Gunjavcima, Lazama i Bodovaljcima su također prošli vježbu. U PŠ Bodovaljci su obišli i DVD Bodovaljci i sudjelovali na Danu otvorenih vrata. Učenici su se znali ponašati za vrijeme evakuacijske vježbe jer su sa svojim razrednicima kroz protekla dva tjedna prolazili vježbe u slučaju potresa, požara, ali i zbrinjavanja ozlijeđenih.
Pohvala ✨ svim sudionicima ove vježbe jer je odrađena bez problema, vrlo uspješno 👏!